Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.
SERIA PROFI
Eficiență și versatilitate cu un design nou: seria Profi este impresionantă la munca în câmp și la pășuni, precum și în ferme. Există o gamă de trei versiuni cu un total de 15 modele diferite, variind de la 116 la 145 CP.
PROFI CLASSIC
Modelul entry-level din seria Profi Classic, cu unități mecanice de control, pompă hidraulică cu deplasare constantă și acoperiș redus în versiunea sa standard, impresionează cu un nivel excelent de funcționalitate. Datorită sistemului Hi-eSCR prietenos cu mediul pe motorul turbo diesel de 4,5 litri și 6,7 cilindri (cu 6 cilindri) cu injecție combinată și injecție de combustibil common-rail, tractoarele îndeplinesc cu ușurință nivelul IV al emisiilor de gaze din UE standard și, prin urmare, pot garanta economia pe termen lung.
PROFI CVT
Tractoarele inovatoare Profi CVT cu motoare de 4 și 6 cilindri de la 116 la 145 CP, transmisiile CVT S-ControlTM și ISOBUS III oferă maximum absolut în ceea ce privește confortul și asistența pentru șofer. Această serie prezintă o eficiență excelentă și un nivel de confort la fel de ridicat: motoarele ECOTECH eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, controlul activ staționar și tehnologia cu dublu ambreiaj, precum și un design complet revizuit răspund tuturor dorințelor. Cu Profi CVT puteți să vă concentrați pe tot ceea ce aveți de făcut – mai ales datorită sistemului hidraulic remarcabil de puternic.
TRANSMISIE CVT
Nu vei dori să conduci vreodată altceva
Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.
În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).
În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.
În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.
Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.
MOTOARE
Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.
Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.
Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:
- Economia de combustibil
- Puterea (în cai putere)
- Capacitatea de răspuns a motorului
STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.
PUTERE NATURALĂ
STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.
Motorizare
- FPT T4B 6728cmc 6 cilindri cu 4 supape/cilindru, sistem injectie Common Rail Bosch CR-CP3 SL, turbo diesel cu intercooler, cuplu maxim 650Nm (740Nm cu boost)
- Putere nominala (ECE R120): 107kW/145CP la 2.200rpm, putere maxima (ECE R120): 116kW/158CP la 1.900rpm
- Putere nominala cu boost 121kW/165CP la 2.200rpm, putere maxima cu boost 129kW/175CP la 1.900rpm
- Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, alternator 200A, baterie 176Ah, Power Plus (boost), capacitate rezervor [litri] 250/39.5 (combustibil / AdBlue)
- Functie Engine Speed Management – permite operatorului sa programeze doua turatii constante ale motorului
Transmisie 4WD
- Semi-Powershift 16 x 16 cu patru trepte Powershift, viteza max. 40km/h
- Inversor Power Shuttle (hidraulic) cu levier de comanda pe coloana volan
- Functie Autoshift (schimbare automata a treptelor)
Priza de putere (PTO)
- 540/540E/1000 rpm cu selector mecanic
- Ambreiaj soft-start (pornire lenta)
- Actionare electro-hidraulica
- Functie Auto (pornire/oprire automata in functie de pozitia ridicatorului spate)
Axa fata / directie
- Axa clasa 4 Heavy Duty cu cuplaj AWD, diferential cu blocare electro-hidraulica si senzor unghi directie
- Aripi fata dinamice 480mm
Axa spate / Diferential / frane
- Axa spate Heavy Duty cu flanse 275mm si diferential cu blocare electro-hidraulica
- Discuri frana in baie de ulei heavy duty
- Frana de parcare operata manual
Hidraulica
- Sistem hidraulic cu pompa CCLS cu debit variabil, debit maxim 113 litri/min, presiune 210bar
- Trei valve cu actionare mecanica, sase cuple rapide cu recuperator de ulei ( 2 configurabile)
- Retur de joasa presiune cu cupla rapida
Cadru spate / ridicator
- Ridicator in trei puncte categoria 2/3 cu prinderi rapide si stabilizatoare mecanice tiranti laterali
- 2 cilindri de ridicare externi (90mm) – capacitate maxima de ridicare 7.864kg
- Cupla remorcare automata cu bolt de 38mm si levier actionare din cabina, ajustabila pe inaltime
- Drawbar
Cabina
- Cabina inalta (high roof), parbriz fix cu vedere panoramica
- Instalatie de aer conditionat, incalzire si ventilare
- Geam spate cu deschidere si parasolar
- Spalator si stergator parbriz si geam spate
- Coloana volan ajustabila pe doua axe
- Scaun operator deluze air suspendat cu incalzire, centura de siguranta si tetiera
- Panou instrumente avansat
- Scaun pasager cu centura de siguranta
- Preechipare radio (boxe, cablaje si antena)
- 12 lumini de lucru cu LED pe cabina si 2 lumini de drum pe capota
- Suport numar inmatriculare montat pe cabina
- Oglinzi laterale telescopice
- Contact general electronic montat pe stalp in cabina
Anvelope
- Fata 480/65R28 A8
- Spate 600/65R38 fixe
ALTE DOTARI INCLUSE IN PRET
- Sistem pneumatic franare pentru remorca, tip palm
- Lada cu scule si set scule
- Aripi spate tip full-cover cu extensii 75mm si comenzi integrate ridicator si PTO
- Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
- Pachet lestare frontala modular 818kg
- Radar EUROPE