TERRUS CVT
Există o gamă de trei modele, echipate cu motoare ECOTECH ultra-eficiente și fiabilă, cu o putere de 250 CP până la 300 CP. Cu raportul de putere-greutate ideal, Terrus CVT este proiectat pentru sarcini rapide de transport, precum și pentru munca pe teren greu. Acest tractor, cel mai puternic, are și alte avantaje – în special niveluri excepționale de confort: o punte față montată cu arc, combinată cu o cabină de lux și remarcabil de silențioasă, face activitatea relaxată și de loc obositoare. De asemenea, la bord: cele mai noi tehnologii, cum ar fi S-TECH, S-GUIDE, ISOBUS III și Easy-Tronic II, precum și S-Fleet. Energie ridicată livrată – noul CVT TERRUS.
Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.
SERIA PROFI
Eficiență și versatilitate cu un design nou: seria Profi este impresionantă la munca în câmp și la pășuni, precum și în ferme. Există o gamă de trei versiuni cu un total de 15 modele diferite, variind de la 116 la 145 CP.
PROFI CVT
Tractoarele inovatoare Profi CVT cu motoare de 4 și 6 cilindri de la 116 la 145 CP, transmisiile CVT S-ControlTM și ISOBUS III oferă maximum absolut în ceea ce privește confortul și asistența pentru șofer. Această serie prezintă o eficiență excelentă și un nivel de confort la fel de ridicat: motoarele ECOTECH eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, controlul activ staționar și tehnologia cu dublu ambreiaj, precum și un design complet revizuit răspund tuturor dorințelor. Cu Profi CVT puteți să vă concentrați pe tot ceea ce aveți de făcut – mai ales datorită sistemului hidraulic remarcabil de puternic.TRANSMISIE CVT
Nu vei dori să conduci vreodată altceva
Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.
În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).
În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.
În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.
Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.
MOTOARE
Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.
Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.
Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:
- Economia de combustibil
- Puterea (în cai putere)
- Capacitatea de răspuns a motorului
STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.
PUTERE NATURALĂ
STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.
Motorizare
- FPT NEF 67, 6728cmc 6 cilindri, sistem injectie Bosch High-Pressure Common Rail controlata electronic, turbina cu geometrie variabila si intercooler, tehnologie Hi-eSCR
- Putere nominala: 221 kW / 300 CP, putere maxima 230kW / 313CP, cuplu maxim 1.282Nm
- Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, ventilator Pitch Fan, alternator 200A, capacitate rezervor [litri] 630/96 (combustibil/AdBlue), consum diesel 199gr/kWh, consum AdBlue 5-9%
Transmisie 4WD
- CVT ECO, viteza maxima 40km/h, 3 game de viteza selectabile din multicontroller
- S-Tronic (sistem management motor-transmisie pentru optimizare consum)
- Inversor electro-hidraulic Power-Shuttle cu comenzi integrate in multicontroller si levier pe coloana volan
- Functie Active Stop (stationare in siguranta in panta fara actionarea franelor)
Priza de putere (PTO)
- 540/540E/1000/1000E rpm selectabile electronic
- PTO Management cu ambreiaj soft-start (pornire lenta)
Axa fata / directie
- Punte categoria 4.75, cu suspensie activa si senzor unghi directie
- Management ambreiaj 4WD si blocare diferential
- Aripi fata dinamice 680mm
Axa spate tip bara 98” (2490 mm)
Diferential / frane
- Discuri heavy duty
- Frana de parcare electronica (se activeaza automat daca operatorul paraseste scaunul sau tractorul stationeaza 30sec)
- Sistem pneumatic de franare pentru remorca, tip dual line cu uscator de aer
- Diferential cu blocare electro-hidraulica
Hidraulica
- Sistem hidraulic cu pompa high-flow CCLS, debit 220 litri/min, 215 bari, putere hidraulica max 81CP
- 4 valve electro-hidraulice, 8 cuple rapide cu recuperator de ulei hidraulic
- 3 valve mediene
Cadru spate / sasiu
- Ridicator in trei puncte categoria 3 cu prinderi rapide
- 2 cilindri de ridicare externi 120mm – capacitate maxima de ridicare 11.058 kg
- Cupla remorcare cu bolt de 38mm cu levier actionare din cabina, ajustabila pe inaltime si bila K80
- Stabilizatoare mecanice tiranti
Cabina:
- Cabina cu suspensie mecanica ajustabila in cinci trepte
- Pachet comfort cabina ce include: scaun operator Grammer Dual Motion cu suspensie dinamica, pivotare laterala (7,50 stanga si 150 dreapta), ventilare pasiva, scaun pasager comfort, volan imbracat in piele, covor podea, parasolar fata, spate si plafon, aer conditionat cu control automat (climatronic), cotiera cu ajustare electrica, oglinzi electrice incalzite
- radio bluetooth
- Parbriz cu vizibilitate ridicata, trapa si geam spate cu deschidere, coloana volan ajustabila pe doua axe, prize ISO 30A, 8A, ISO 7 pini, ISO 9 pini, panou intrumente pe stalp dreapta fata
- Parbriz si geam spate anti glare incalzit
- 16 lumini de lucru cu LED, 2 faruri halogen si 2 lumini de lucru cu halogen pe capota – functie „Follow me home” pentru lumini
- Cotiera dreapta cu ICP (Intuitive Control Panel), multicontroller
- joystick electronic
- monitor de performante S-700 compatibil
- Advanced Easy Tronic II (programare, memorare si executare secvente de lucru – inclusiv modificare parametri de functionare a valvelor electro-hidraulice)
Anvelope Michelin
- Fata 650/65R IF 34
- Spate 710/75R42 R1W IF
ALTE DOTARI INCLUSE IN PRET
- Auto-Guidance ready (preechipare punte fata, valve directie, senzori, cablaje si suport antena GPS pe plafon)
- Radar – pentru controlul electronic al patinajului
- Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
- Tiranti frontali cu priza de putere si doua cuple hidraulice
- Aripi spate cu extensii late (180 mm) si comenzi integrate ridicator, priza de putere si a treia valva hidraulica
- Pachet lestare frontala 1.000kg cu carlig de remorcare integrat
- Pachet lestare posterioara 1.000kg cu montare pe rotile spate
- Pregatire conexiune ISOBUS clasa III
- Scut protectie rezervor
- „Exhaust Brake” (frana de motor) – sistem suplimentar de franare cu actionare independenta prin intermediul pedalierului dedicat, sistem ce ofera o crestere cu 40% a performantelor de franare prin oprirea alimentarii motorului cu combustibil, inchiderea clapetei de evacuare si setarea ventilatorului si turbinei la rezistenta maxima, lucru ce reduce totodata si uzura sistemelor conventionale de franare ale tractorului si a remorcii sau atasamentului tractat
- Cupla ISO Power Beyond