Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.
CVT
Având în vedere transmisia variabilă continuă și numeroasele inovații tehnice, noua generație a tractoarelor noastre CVT oferă o mai mare comoditate de lucru și de funcționare, profitabilitate sporită și productivitate îmbunătățită. Există un total de șapte modele cu o putere cuprinsă între 150 și 270 CP. Construcția excelentă a cutiei de viteze asigură o performanță excelentă și oferă gama cu numele său: CVT reprezintă transmisia continuă variabilă și descrie o cutie de viteze cu rapoarte variabile infinite.
TRANSMISIE CVT
Nu vei dori să conduci vreodată altceva
Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.
În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).
În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.
În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.
Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.
MOTOARE
Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.
Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.
Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:
- Economia de combustibil
- Puterea (în cai putere)
- Capacitatea de răspuns a motorului
STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.
PUTERE NATURALĂ
STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.
Motorizare
- FPT NEF T4B 6.728cmc, 6 cilindri cu 4 supape/cilindru, sistem injectie Bosch High-Pressure Common Rail controlata electronic, wastegate turbo diesel cu intercooler, tehnologie Hi-SCR, cuplu maxim 840Nm
- Putere nominala (ECE R120): 132 kW / 180 CP la 2.200rpm, putere maxima (ECE R120): 147 kW / 200 CP la 1.800-1.900rpm
- Putere nominala cu boost: 151 kW/205 CP la 2.200rpm, putere maxima cu boost (ECE R120): 165 kW/225 CP la 1.800-1.900rpm
- Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, Visctronic Fan (ventilator cu turatie variabila controlata electronic), alternator 200A, capacitate rezervor [litri] 390/48 (combustibil/AdBlue)
Transmisie
- CVT 40km/h ECO, 3 game de viteza selectabile din multicontroller
- APM – Automatic Productivity Management (sistem management motor-transmisie)
- Inversor Power-Shuttle (electro-hidraulic) cu levier pe coloana volan si comenzi integrate in multicontroller
- Functie Active Hold Control (stationare in siguranta in panta cu sau fara incarcatura)
Priza de putere (PTO)
- 540/540E/1000/1000E rpm cu selector electronic
- PTO Management cu ambreiaj soft-start (pornire lenta)
Axa fata / directie
- Punte categoria 4 (4WD) cu suspensie activa, ax de antrenare planetar cu blocaj diferential electro-hidraulic
- Management ambreiaj 4WD si blocare diferential
- Aripi fata dinamice 540mm
Axa spate tip bara 98”
Diferential / frane
- Discuri duble heavy-duty
- Frana de parcare electronica (se activeaza automat daca operatorul paraseste scaunul sau tractorul stationeaza 30sec)
- Sistem pneumatic de franare pentru remorca cu uscator de aer
- Diferential cu blocare electro-hidraulica
Hidraulica
- Sistem hidraulic cu pompa high-flow CCLS, debit 161 litri/min la 2.200rpm, putere hidraulica max. 40CP
- 3 valve electro-hidraulice spate, 6 cuple rapide cu recuperator de ulei hidraulic
Cadru spate / sasiu
- Ridicator in trei puncte categoria 2/3 cu prinderi rapide
- 2 cilindri de ridicare externi 110mm, capacitate maxima de ridicare 10.463kg
- Cupla remorcare automata cu bolt de 38mm cu levier actionare in cabina, ajustabila pe inaltime
- Stabilizatoare mecanice tiranti laterali
Cabina:
- Cabina comfort cu suspensie mecanica reglabila in cinci trepte
- Pachet comfort cabina ce include: instalatie aer conditionat cu control manual, scaun operator Grammer Dual Motion cu suspensie dinamica, pivotare laterala (7,50 stanga si 150 dreapta), ventilare pasiva, scaun pasager comfort
- Oglinzi laterale telescopice cu reglaj electric si incalzire
- Radio cu bluetooth si boxe high-performance
- Parbriz cu vizibilitate ridicata, geam plafon cu trei pozitii deschidere si parasolar, luneta cu deschidere, stergator si spalator parbriz si luneta
- Coloana volan ajustabila pe doua axe, prize ISO 30A, 8A, ISO 7 pini, ISO 9 pini, panou intrumente pe stalp dreapta fata
- Cotiera dreapta ajustabila mecanic cu consola ICP (Intuitive Control Panel), multicotroller, joystick electronic cu 3 butoane si monitor de performante S-700 compatibil cu conexiune ISOBUS clasa II, cu ecran tactil si functie Easy Tronic II (programare, memorare si executare automata secvente de lucru – inclusiv modificare parametri de functionare a valvelor electro-hidraulice)
- 12 lumini de lucru cu LED si lumini de drum suplimentare cu pozitie inalta
- Suport numar pe cabina, cutie pentru scule, contact general in cabina (electronic, montat pe stalp)
Anvelope Michelin
- Fata 540/65R30 fixe
- Spate 650/65R42 fixe
ALTE DOTARI
- Pachet lestare frontala 1100kg cu carlig de remorcare integrat
- Aripi spate late cu extensii de 75mm si comenzi integrate (PTO, ridicator spate)
- Radar – pentru controlul electronic al patinajului
- Pregatire conexiune ISOBUS clasa II spate (include cablaje si priza conexiune in spatele cabinei)
- Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei