Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.
TRANSMISIE CVT
Nu vei dori să conduci vreodată altceva
Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.
În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).
În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.
În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.
Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.
MOTOARE
Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.
Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.
Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:
- Economia de combustibil
- Puterea (în cai putere)
- Capacitatea de răspuns a motorului
STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.
PUTERE NATURALĂ
STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.
Motorizare
- F5C 3400cmc 4 cilindri, sistem injectie Common Rail Bosch, Tier IV, EGR cu catalizator si DPF
- Putere nominala (ECE R120): 55 kW / 75CP la 2.300rpm
- Putere maxima (ECE R120): 55 kW / 75CP la 1.900rpm
- Rezervor combustibil 160 litri, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, Visco fan, alternator 120A, baterie 100Ah
Transmisie 4WD
- Mecanica 12 x 12, viteza maxima 40km/h, inversor Syncro Shuttle (mecanic) cu levier pe coloana volan
Priza de putere (PTO)
- 540, cuplaj mecanic servo-asistat
Axa fata / directie
- Cu cuplaj AWD electro-hidraulic, diferential autoblocabil cu patinaj limitat, aripi fata dinamice
- Pompa directie cu debit 28litri/min
Axa spate / frane
- Discuri frana in baie de ulei, frana de parcare operata manual, cuplaj automat 4WD in timpul franarii, diferential cu blocare mecanica (prin actionare pedala)
- Punte spate -275 mm
Hidraulica
- Pompa hidraulica cu debit 48litri/min
- 2 valve hidraulice cu actionare mecanica
- 4 cuple hidraulice rapide cu recuperatoare de ulei
Cadru spate / sasiu
- Ridicator in trei puncte categoria 2 cu prinderi rapide, ajustabil mecanic
- MDC (mechanical draft control – control mecanic de forta si pozitie) cu Lift-o-matic
- Priza remorca 7 pini
- Cupla remorcare mecanica ajustabila pe inaltime
Cabina
- Cabina confort cu vedere panoramica, podea plata si acces facil de pe ambele parti
- Sistem aer conditionat, incalzire si ventilare
- Geamuri laterale si spate cu deschidere
- Geam plafon
- Stergatoare fata/spate
- Scaun operator cu suspensie mecanica, cotiera si centura de siguranta
- Scaun pasager confort cu centura de siguranta
- Coloana volan ajustabila
- Oglinda retrovizoare
- Oglinzi exterioare cu unghi larg
- Prize 8Ah si 25Ah
- Contact general baterie (electronic, montat pe stalp in cabina)
- Panou de instrumente pe coloana centrala (analog si digital)
- 6 lumini de lucru pe cabina si 2 lumini de drum
- DIN Radio (cu bluetooth, usb si SD card), boxe si antena
- Suport numar inmatriculare pe cabina (spate)
Anvelope
- Fata 11.2R24 280/85R24 A8
- Spate 12.4R36 A8
ALTE DOTARI INCLUSE IN PRET
- Bara de tractiune cat.2 cu prindere in tiranti
- Aripi spate cu extensii
- Pachet greutati frontale 300 Kg
- Lada cu scule si trusa scule
- Comenzi externe MDC