DETALII TEHNICE | MK10 | MK12 | MK14 | MK16 | MK18 | MK20 |
Putere necesara(CP) | 30 | 30 | 40 | 40 | 55 | 55 |
Nr. de roti(deget) | 10 | 12 | 14 | 16 | 18 | 20 |
Nr. de brazdare pentu roti | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Viteza de operare(km/h) | 22,5 | 22,5 | 22,5 | 22,5 | 22,5 | 22,5 |
Latime transport(cm) | 250 | 250 | 250 | 250 | 250 | 250 |
Dimensiuni anvelope | 205–75/15 | 205–75/15 | 205–75/15 | 205–75/15 | 205–75/15 | 205–75/15 |
Greutate(kg) | 1475 | 1600 | 2285 | 2445 | 2365 | 2515 |
Latime de lucru(cm) | 650 | 760 | 870 | 940 | 1020 | 1100 |
Aceste masini sunt proiectate pentru a obtine o latime maxima de lucru de 36’ si cu latime variabila de la 3” la 6”. Cuplajele cadrului sunt flexibile pentru a obtine o ajustare maxima a masinii pe soluri dificile. Mai mult decat atat, bara de tractare si sistemul de deschidere sunt montate pe roti. Brazdarele sunt fabricate din otel special cu diametrul de 7 mm.
Un design elegant si folosind procedee avansate de productie, masinile sunt echipate cu component excelente, care le face foarte productive, fiabile si durabile.
Optional:
– Kit parte de deschidere. O supapa, simplu pentru a se potrivi si pentru a face fata, poate fi setata astfel incat sa se aleaga numai una din aripi (cea din stanga sau dreapta), dupa cum este necesar, fara a instala sau a indeparta vreo component de pe masina. Kitul este extreme de simplu de utilizat si permite o rasturnare a paturiloe umede care nu s-au usct complet, astfel incat sa se accelereze procesul de uscare.
– Kit de deschidere- spate hidraulic. Acest kit permite sa fie ajustat de la aproximativ 0,91m la aprox 1,8m direct de pe tractor. Acest lucru este deosebit de util atat pentru munca sa se adapteze rapid la cantitati diferite de furaje prezente in domeniu si sa se adapteze la diferite latimi de lucru ale masinilor de balotare. Este usor de instalat chiar si pe masinil cu parghii mecanice deoarece utilizeaza aceleasi puncte de cuplare.
– Kit roata din spate tandem. Acest kit permite masinii sa treaca in conditii de siguranta pe teren accidentat. Un sprijin oscilant puternic se adapteaza perfect la diverse conditii diferite de teren. Exista doua roti pe fiecare parte, la o distant corespunzatoare una de alta, astfel incat o pereche de roti intotdeauna se “odihneste” pe partea cea mai inalta a solului, chiar si atunci cand exista gauri in sol, permitand masinii sa mearga ca pe roate.